Tuesday, July 01, 2008

بيان هام...بياااان هااااااااااااام





سول فى محاولة بائسة للتخلص من الأرواح الشريرة التى سكنت جسده بسبب المذاكرة فى هذا الوقت من العام

من المؤكد أن أى روح شريرة ستفكر ألف مرة قبل أن تغزو جسد أى عضو من أعضاء البلوج

و إذا عرف السبب بطل العجب


البلوج مغلق لحين شفاء جميع أعضاءه من الإعاقة العقلية أو لحين الانتهاء من الامتحانات ... أيهما أقرب




وما خفى كان أعظم

نياهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاهاهاهااهاه

7 ليف يور كومنت هير بليز:

Anonymous said...

ربى لا أسألك رد القضاء ولكنى أسألك اللطف فيه......... يامجانييييييييييييييييييين

MaNdY :DD

سبهللة said...

ربنا معاكم
ويوفقكم ان شاء الله

Anonymous said...

ههههههههههههههههههه
بالتوفيق ان شاء الله

No Fear said...

السلام عليكم
يخرب بيتكوا
مش ممكن
أنا مش قادر أمسك نفسي
و الله أنا قاعد مخنوق من الصبح و أنتم اللي فوقتوني
ربنا يوفقكم
سعيد اللي قابلتهم منكم عقبال الباقي

Anonymous said...

اسامة لو ناوى على جواز من اى حد من عيلة الحاج بلوج سبوت او انك تناسبه انسي يا حبيبي
يخرب عقلك هلكتنى
بس شربات يابن الايه

jeen said...

ياخبر ابيض يا اسامة

ايه اللى حصل

هو انتو كلكوا وصلتو كدة خلاص

ربنا معاكوا وانا لله وانا اليه راجعون

Anonymous said...

وعليكم السلام

أتمنى التوفيق لهذا الموقع القيم جدا

وفعلا محتوى الموقع مفيد جدا واستفد منه الكثير

www.fr7ty.com/vb

www.fr7ty.com

Post a Comment