Thursday, September 28, 2006

جملة اعتراضية

والله زمان .... يا رمضان
والله زمان يا - دموع - رمضان

8 ليف يور كومنت هير بليز:

أجدع واحد في الشارع said...

والله عندك حق
رمضان كان زمان
لما نعد على الفطار
انا واهلى ونحس اننا
متجمعين على الفطار
ونتحك ونلعب ونفرقع
صوريخ وبنب
لكن دلوقتى فى وحده
بس هنعمل هى الدنيا كده
بس مش فى قدينا غير اننا نقول يا رب

Anonymous said...

فين ايام زمان ايام بوجي وطمطم والف ليله و ليله
اهي سنة الحياه
وكل سنه وانتم طيبيين
وباركولي على البلوج بتاعي

Anonymous said...

فين ايام زمان ايام بوجي وطمطم والف ليله و ليله
اهي سنة الحياه
وكل سنه وانتم طيبيين
وباركولي على البلوج بتاعي

Rivendell** said...

دموع رمضان ... مش عايزة اتكلم ... بس كفاية دموع رمضان

Anonymous said...

دموع رمضان!!!!!!
انا كمان عندي الاحساس ده من رمضان اللي فات
بس افتكر ان ده لا ينطبق على الكل لأني اعرف ناس كتير اكبر واصغر سناٌ الحمد لله حاسين برمضان
انا حاسه بضيق صدر كبير جدا وحاسه اني بعيده عن ربنا ومش عارفه اقرب
وده جعلني افكر يا ترى ليه انا كده؟؟؟
اللي بيحصل ده مش سنة الحياه ولا هي الدنيا كده
ده اكيد من انفسنا احنا
اكيد في حاجة جديده في حياتنا هي اللي سلبتنا الاحساس ده
يمكن تكون الحاجة ده قدامنا بس احنا مش متخيلين انها تكون السبب
ياريت نقدر نوصلها بسرعة قبل ما يفوت الاوات وما يبقاش في رمضان تاني!!

اللهم يارب لايفوت رمضان إلا وانت راض عنا

zemos said...

أجدع واحد
يا سلام عليك... ربنا يجمعك باللي بتحبهم على خير
فعلا قول يارب يفرج همك و هو بس مؤنس القلوب.. حتى لو كنت بين ألوف بتحبهم

واحد من الناس
مبروك يا عم البلوج من غير ما تقول
على الرغم من بدائية بوجي و طمطم... إلا إنو ماطلعش فيك يا تليفزيون يا مصري أجدع من عمو فؤاد و بوجي و طمطم... أنا كنت بأعرف أقلد طمطم و زيكو و زيكا و زيزي أخت زيكو الزنانة و طنط شفيقة و أبو عم شكشك

غواص
كنت متأكد إن المعنى هايوصلك

الليل الطويل
إحساساك ده بادرة خير... لأنك بكده مش من الغافلين اللي مش دريانين إنهم بعيد
الحاجة الغلط المجهولة دي زي الصدا
الواحد مننا محتاج صنفرة.. ودا بيكون بإننا نعمل حسنات... عمل خير القاء سلام... ابتسامة في وجه الناس.. مسامحة... صدقة تطفي غضب ربنا... بعدها الواحد هيلاقي نفسه تلقائيا بيقرب أكتر... المهم ننجز في السريع... لأن رمضان ضيف خفيف و ماشي على طول
و بأأمن على دعائيك باللهم آمين

zemos said...

نسيت أقولكم و أقول لنفسي قبل منكم... لو لسه ما بكيتش... ماتقلقش
اثبت
و مصير الدمع هاينزل يغسل

mesho_girl said...

المهم الفترة اللي بتفضل دموع رمضان موجودة بعديه بقت قد ايه ؟؟؟

Post a Comment