Friday, February 02, 2007

اول تاج البسه

المفروض فى الوضع الطبيعى ان لما الواحد يجيله اول تاج ينباساط بقى وكده .... بس الشعور ده مش عندى خااااااالص.
لان التاج ده تسييح خالص ...... واصلنى من روحى و حبيب قلبى
فؤاد .... الله يسامحك يا شيخ
(انت هتحكيلنا تاريخ حياتك انجز يا عم .... خلينا نقرا البقين بتوعك و نمشى
)
ا(ايموشن امتعاض) .... حاضر.. ماشى... حقك ياسيدى
نبتدى الاسئله
ايه اللى حيحصل لإيميلك لما تموت؟
تموت ...اولها كده .... وبعدين هيحصله ايه يعنى .... هيتقفل مهو مش أمله ولا عزبه يعنى
اديت الباسوورد لحد قبل كده؟
اه
لو اه كانت علاقتك بيه ايه؟
اختى ... مش قرايب يعنى معرفه من بعيد ..هأ هأ هأ
ومادام ماسألتش مش هقوللك ليه .... كده غتاته
اسمك؟
اسامه محمد عامر محمد عيسى الكبير
شايف صخص نبيه رفع شفته على جنب (مش فاهم يعنى ايه) و بيقوللى ايه الكبير دى ....هرد عليك
تخيل معايا ... الصوره بقت ضبابيه .... و بعدين فى وسطها يطلع مشهد ابيض و اسود لطفل برئ و جنبه باباه
الطفل الدهل اللى هو انا : بابا هو انا اسمى ايه
بابا : مانت لسه قايللهم فوق يابنى ... انجز شكلى بيبقى وحش فى الابيض و الاسود
انا: (بامتعاض) ابهات آخر زمن .... متطلعنيش من المود يابا خلينا نخلص ... كنا فين اه ..... ايه الكبير دى يا بابا
بابا : مش عارف يا حبيبى جدك قاللى كده
انا : ابص لبابا بانبهار و اسكت

بصراحه معنديش رد ابلغ من كده
اسم الدلع اللى مشهور بيه فى وسط اصحابك؟
أث أث
سم سم
أساكه ... (مش عايز تعليقات ظريفه)0
واخيرا الطويل ... مش عشان موضوع الكبير اللى لسه قايله فوق ... لا انا طويل فعلا بس مش لدرجة ان ده يبقى اسم الدلع ... (و تانى بكرر مش عايز تعليقات ظريفه)0
عمرك؟
عمرى بالسنين و اللا عمرى باللى شفته يابنى

ياااااااااه .... كان نفسى أعيش الدور ده من زمان
انا عندشى 21و نص
برجك؟
اه
اممممم
ابتدينا
عادى يعنى كلنا لينا سقطاااات و اللا اييه؟؟
العذراء
..................
اى كلب هيعلق ...انا هقتل نفسى فى ميدان عام (عام فى الميه ..... هاهاهاهاها مش ممكن دمى شربات مسخره) .... هرد عنكو (ايموشن امتعاض)0
مجالك او مجال دراستك؟
مجالى ... اممم حوالى اتنين كيلو متر عشان الاشعاع
هأ هأ هأ
بلا فخر..(عشان فعلا انا مش فخور) طالب بكية الطبببببببب ..... الفرقه الخامسه
شخصيتك نوعها ايه؟
اممممم
جيل كابو
او تقريبا
مازدا فور باى فور

ايه الاسئله دى
مبعرفش اتكلم عن نفسى .... انا شخص بيتوتى جدا ... هش جدا ..طيب خالص مرح فى معظم الاحيان ودوود ( و دود و يرقات ...هى هى هى ) وبشوش ...... والله أعلم
المود بتاعك؟
متقلب ... جدا ...يعنى ممكن ابقى صاحى من النوم زى الفل بس انزل الشارع اكتئب....... كده لوحدى
اوممكن ابقى قاعد فى وسط الناس كويس جدا و بتكلم .... وافتكر حاجه تضايقنى او يحصل تاتش صغير خالص مع حد يعكنن عليه اسبوعين قدام

وقت فراغك بتعمل فيه ايه؟
ياكمبيوتر ...يا صايع بلا مأوى .... وفى كلا الحالتين الوالد بيبقى مش طايقنى
الأكله المفضله؟
البيتزا .... صنية بطاطس فى الفرن ... المكرونه بالباشامل لما بتبقى مخدومه ...... الرز بالشعريه(فقرى ... عارف) الفراخ البانيه مع الكاتشب(عشقى الاول و الاخير)0
الصفات اللى اخدتها من بابا؟
بابى .... آبا .... كتير والله ... الطيبه الزايده ... العصبيه و الخلق الضيق بس اطلع اطلع و انزل على مفيش ..... عادات بيتوتيه كتير .... حبى للناس
الصفات اللى اخدتها من امى؟
الطيبه برضه .... حسن التفكير .... الثقه فى الله .... العقل .... الدم اللى زى العسل (ماما طبعا مش انا )0
اكتر ست حاجات بكرهها؟
الحقد
الغيره
التنافس غير الشريف
الخيانه
الاستهبال الزايد ( ولونى بتخذه مخرج فى كثير من المواقف)
الحكومه بتاعتنا
اكتر ست حاجات بحبها ؟
اهلى و اصحابى وانتو
الصراحه
الصداقه
الدماغ العاليه(مش حشيش يعنى)
عمل الخير لما متشوبهوش شوائب
فيلم حلو:)
الشغل بالنسبه لك ؟
تحقيق ذات ... ده أكيد .... بس لغاية لما ييجى هو بالنسبه لى بعبع
ايه الكمبيوتر و الانترنت بالنسبه لك؟
متنفسى لما ببقى مخنوق او مضايق .... وشويه بشويه بياخد حيز اكبر فى حياتى ..... من غير بكش والله كفايه ان انا عرفتكو .... والله اى حد بعرفه بيضفلى حاجه فى شخصيتى .... ربنا يخلليكوا ليه
(انت هتشحت .... ده ايه الناس دى وبعدين يابنى اذا بليتم فاستتروا ..و.....0)
بص يا كابتن من الآخر كده عشان انا مخنوق من اهلك اساسا .... القاعده دى تسييح عايز تقعد بأدبك اتفضل مش عايز ... علم و امشى .... خلاص
بالنسبه بأه للسؤال الظريف اللى جاى
خمس حاجات محدش يعرفها عنك ؟ ...(حسبى الله ونعم الوكيل فيك يا فؤش) بس مش منولهالك .... هى حاجات أعز اصحابى يعرفوها بس للاسف تاريخ اسود
اولا :0
اختى سافرت السعوديه و طبعا مفيش غير العبد لله اللى هنا لان بقيت اخواتى مش فاضيين .... فقوم عشما فيا طلبت اختى منى اجيبلها معصم .. معصم و هى فى السعوديه ... مانا جايلكو فى الكلام اهه .... اصل هى فى مكه و للى ميعرفش ...بضايع مكه بتبقى مش حلوه أوى ... ما علينا...نزلت رحت لمحل ايشاربات .... كان فيه راجل محترم كده كباره قاعد و كان فى بنت و اقفه بتبيع.... قاملى الحاج على اساس ان راجل لراجل يعنى .... سألته( من فضلك الاقى عند حضرتك معصم اسود) ... ابتسملى الراجل و قام يجيبه ... كان ممكن الموضوع يخلص على كده بس مين ... (من فضلك كنت عايزه كارينا) ده انا كما هو واضح ... كان ساعتها مدينى ضهره فمشفتش تعبيرات و شه ... وقف لحظه ... اسكتش انا ...ابدا ..... (لو مفيش كارينا بلاش) و كانت القاضيه .... وربنا ياجدعان انا بقول اللى اتلقنته مجبتش حاجه من عندى ..... المهم لفلى الراجل و تفحصنى من فوق لتحت ... وانا كالملاك البرئ و فوق راسى الهاله الصفرا دى و طالعلى جناحين بيض ..... زغرلى الراجل الكباره ده و قاللى مفيش عندنا خلص اى خدمه تانيه
مفهمتش معاملته اتغيرت ليه
المهم انى اكتشفت فى النهايه ان كارينا دى عباره عن ماركه للبنات زى جيل كابو عند الرجاله ...... الله يسامحك يا اختى بقى
تانينا :0
الجيران
مفيش حد معندوش بنت الجيران .... بس فى تفاوت .... العبد لله و متفهمونيش غلط .... عندى اتنين جيراننا بنات اصغر منى .... مش هوصف كتير يكفى ان انا اقوللك انى بشم البرفان بتاعهم وانا فى الدور الرابع و هم بيقربوا من البيت ... وماشاء الله ساكنين فوقينا بقالهم 4 سنين و انا ولا انا هنا منفض خالص .... مش عارف ثقه دى و اللا ...احمم ماعلينا
كنت طالع فى مره عالسلم - (يعنى هم بيطلعوا على ايه يعنى ... ايه العيل العتيه ده) ...(ايموشن امتعاض تانى)- بسرعه كعادتى ومش فاكر والله كنت بفكر فى ايه.... المهم اول ماوصلت للدور بتاعنا....لقيت شهقه و وراها (خضتنى يا اسامه ) ..... الكولليكشن بتاع البرفان مع الشهقه مع المنظر.... و الله كان هيغمن عليه ..... تمالكت نفسى و نطقت و دى مبتحصلش الا نادرا ... قلتلها ( يقطعنى ... انتى كويسه ) ... قالتلى ( الحمد لله انت عامل ايه ).... للاسف كنت استنفزت طاقتى فى الكلمتين اللى قلتهم فوقفت متنح شويه و برطمت بكلام وهى طبعا مفهمتش حاجه ... المهم باى... باى...
نزلت هى و دنتنى انا فتره واقف فاغر الفاه مدلدل المفتاح من ايدى مش مستوعب ...0
و مره واحد و على طريقة الفنان(ادى ميرفى) وقفت ارقص على السلم و اقول (قلتلها يقطعنى ...قلتلها يقطعنى ) المهم فقت بعديها من الصدمه و كفيت عالخبر مجور
تالتنا :0
انا واحد من الناس اللى بيحبوا انهم يذاكرو على موسيقى أو أغانى .... بس المشكله عندى فى حاجه انى بذاكر و انا واقف و انى مببقاش متحكم فى اطرافى ..... يعنى لو لاقدر الله الوالد دخل عليه فمره و انا بذاكر لوحدى مشغل موسيقى هيشوفنى فى منظر مشين .... يعنى حبه ديسكو على حبه باليه .... مناظر متسرش خالص
رابعا :0
وانا صغير كنت هُلُقْ خالص مكنش عندى اى وعى بالمكان ولا بالاحداث .... انا فاكر اليوم ده كان يوم وفاة جدو و كانت الدنيا هيصه تحت البيت و كانت اختى الكبيره هى اللى قاعده بيا انا و اختى اللى اكبر منى بتلت سنين ... كان عندى 5 سنين ... كنت لابس تيشيرت عبيط عليه بطه ...اه و ربنا لونه اصفر و ليه جيب قدام مرسوم عليه بطه و مبهوق عليه.... قامت اختى الكبيره تجيب حاجه .... من غير ما أفكر تقولش مبرمج خدت بعضى و نزلت عالشارع و منه على الساحه اللى قدامنا من غير ادنى شعور بالخوف - وربنا لوكان حد منكم شافنى وانا الاكل مبقع هدومى كده كان افتكرنى ابن عم ابو العلا - المهم كملت لغاية شارع العربيات ووقفت شويه ...مش عارف تقريبا مكنتش اخدت قراراى ... هونج كونج واللا مابوتو .... سبحان الله شافنى جارنا مدرس فرنساوى الله يرحمه و اخدنى ودانى عالبيت .... و اللى يغيظك انى رحت معاه دون مقاومه ... عادى يعنى كان ممكن اى حد يعملها مكنتش هقول لأ
عتيه عتيه يعنى
خامسا :0
و انا فى ابتدائى كان فى واحد بييجى ياخدنا بعربيته .... المهم اتخانقت مع البنت اللى فى العربيه عشان مش عايزانى ارسملها رسمه ... عادى يعنى مهو مش عافيه .... لكن ازاى .... قفلت معايا .... قمت قايل مش مروح معاكو الراجل يتحايل عليا ابدا .... الناس اللى فى الشارع قلقلو منه كانو فاكرينه هيخطفنى .... فكبر و روح و قال يتصل ببابا ييجى ياخدنى .... مش عارف كنت عاند على اساس ايه ... المهم روح و قعدت انا لوحدى فى الشارع لحد الساعه 5 و الدنيا كانت ابتدت تضلم .... كنت واثق أوى انه هيرجع و شويه بشويه ابتدت الثقه تتلاشى و الحمد لله عطف عليه دكتور كان مروح بالعربيه بتاعته من جنب المدرسه و خدنى روحنى .... و كان يوم اغبر ان دل على شئ انما يدل على انى هلق اصيل مش تقليد
طولت عليكوا معلش بس أول تاج بأه
وكلمه لحبيبى فؤاد .... (الله يخرب بيتك زى ماخربت بيتى )0
و احب اباصى التاج ده لكل متكاظيى البلوج و كل اللى عايز يسيح لنفسه .... بس خلاص

22 ليف يور كومنت هير بليز:

zordeak said...

هههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههههههههههههه

لا وحاجة كماااان

ههههههههههههههههه

يخرب بيتك يا اسامة

يخرب بيتك كمان مرة

ايه ياااض


انت محرمتش تحكى حكاية كارينا دى


كارينا يا اسامة

ههههههههههه

يقطعنى


يقطعنى


نياهاهاهاهاه


ولا التى شيرت ابو بطة


يا لهووى

انت حكيتلى الحاجات دى قبل كده

بس مش عارف

مت على نفسى من الضحك والله

يخرب بيتك

كنت مخبى الفضايح دى كلها فييين

ومحكتليش حكاية التاكسى دى

بقى مرضيتش ترسملها

يا اهبل


ههههههههههه

شفت اخرة اللى يمشى ورايا


حد يعمل تاج كده

يا عبييط


هو انت من النوع لما حد يقولك على حاجة تروح كده على طوول


شفت الشررر

ههههههههههههه

والله بموت فيك يا اساكة


أساكة


هههههههههههههههه

ايه اساكة دى ياض


ههههههههههههه


بعبه يا بابا

جوزهولى يا بابا

:D

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. said...

جميل اوى يا اسامة...بجد...اسلوبك حلو وسلس..وبيدخل القلوب..ربنا يكرمك

Rivendell** said...

فؤاد خلص الضحك كله

بس ابداااااا



ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه





كارينا يا اسامة ... يا شيخ روح


ههههههههههههههههههه

انت طلعت منين دا انت اكتشااااااااااااااف

فكرتني بابن الجيران عندنا وكان اكبر مني ببتاع 3 سنين كدا .. دا بقى ساكن في السادس تقريبا ومرة وانا في ثانوي كدا الاسانسير عطل فكنت طالعه اتفسح عالسلم لان طبعا سلمنا لو مااتخادش تفاريح وفسح يبقى هاركن عالبسطة وانصب الخيمة لحد ما ربنا يعدلها
المهم يا سيدي وانا طالعه اتفسح الاقيلك باب شقتهم مفتوح ودا واقف بالفانلة بيطلع الزبالة .. عاديك يا ابني انا اول ما شوفته بصيت في الارض وكملت السكة عمياني ودا تقريبا نط في شقتهم لاني سمعت كدا حاجه زي ما تكون رزعة الباب

من ساعتها وبعد كل السنين دي كل ما يشوفني يضحك ضحكة بلهاء كدا وانا ابقى عايزة اخبطه بوكس في وشه

ههههههههههههههههه
ههههههه

كانتش ايام

هههههههههه

كارينا وبطة والبارفان ويقطعك

ههههههههه

يقطعك يا اسامة

ياااالهووويييييييي

Anonymous said...

هيهيهيهيهيهييييييي

عذراء
ههههههههههههههههههههه هههههههههههه

وبعدين المكرونه الباشميل متركبش علي الرز بالشعريه
هيعملو قفله
ههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه هههههههههههههههه وبعدين ههههههههههههه
اناعاوزه اعرف ايه موضوع العذراء معاكو كلكم كده
:P

ميليجي said...

بص أصل ما ينفعش حاجه غير
هههههههههههههههههههههههههههههههه
وكمان
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
بص يا بني
انت تحفه بجد مسخره
ايه ياواد الفضايح اللي على الملأ دي


يقطعني

بذاكر مع راقصة في شارع محمد على
يخرب مطنك


:)


أقلهم ع التقيله....


....


ولا بلاش

تعيش وتيج يا أث أث
يا حبيبي

ايه يا ولاد ده
يعني ابوك عمره ما قفشك وانت بتذاكر ويوم ما يفكر تيجي فيا انا
يلا


انت حبيبي


كفاية كدا عليك انا ما ورايش غيرك ولا ايه


سلام

smraa alnil said...

هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه

عايزة اقولك بس خلاص بس مش قادرة
ههههههههههههههه

انا كنت عارفة موضوع كارينا دة قبل كدة قريته في تعليقك عند فؤش
بس ضحكت مووت كان شكلك وحششششششششششش
هههههههههههههه
رز بالشعرية يا فقري

وبعدين انت كمان عذراء
هههههههههههههههههههههه

يابو بطة
ههههههههه

اخرتك بترقص علي السلالم
ههههههههه

فقري من يومك يا سمسم
يلا يابو بطة

big big girl...in a big big world said...

الحقيقه صراحتك زيده عن الحد
بس انا ليا عتاب بقى خاص عندك
مكنتش صريح فى كل الاسئله
لما قلت بيقلولى يا طويل او حاجه مع ان انا مش طويل اوى
حضرتك معندكومش مرايا بالطول فى بيتكم؟؟
يبنى ده انت السبب الرئيسى ان الواحد بيفكر يهاجر لاى بلد من بلاد شرق اسيا اللى فيها ناس متر و نص حلوين كده

و فى الاخر تقلى مش طويل اوى
:x
:x
:x

jeen said...

سكر يا واد يا اس اس

الصراحة راحة فى بعض الأحيان .. والفضايح لذيذة قوى

بس انا مش عارفة ايه مشكلة برج العذراء .. مالهم مواليد العذراء

المهم ولا يهمك الطول عز يا اس اس .. اوعى حد يهز ثقتك بنفسك .. خليك واثق تمااااااااااااااااما ..

Anonymous said...

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاء

بجد بجد وهمى
ككلام وكشخصيه
والله وهمى

وكويس ان السؤال كان خمس حاجات بس اللى محدش يعرفهم عنك لان بعد كده الموضوع كان هيخرج من ايدينا

وانا لو منك مستحملش فؤاد ده لحظه واحده


او


انى اديله التاج

هو ده عزاءك الوحيد

www.blogs4arab.com said...


يسعدنا تشريفك
www.blogs4arab.com

الأباصيرى said...

ههههههه

يخرب بيت عقلك دة مقال تسييح
دا أنت فضحى مووت

بص يا أساكة يابنى
كونك من عيلة الكبير ماشى.. محدش بيختار أهلة

كونك من برج العذراء ماشى .. هنعديها

رز بالشعرية.. هنقول معلش فقرى وعمرة ما شاف اللحمة

موضوع كارينا .. مفيش مشاكل هنعمل مش واخدين بالنا

بس لغاية بنت الجيراان... أنت تحفة
بترقص على السلم (قلتلها يقطعنى ...قلتلها يقطعنى ) دى جاااااامدة

لو أنت كدة على طول ، شوفلى شقة فاضية عندكم فى العمارة عشان أتفرج على الشو بتاعك

نيااااهاااااهاااا

أنت اللى جبتة لنفسك وفضحت الدنيا

orthos said...

بسم الله الرحمن الرحيم
استعنا عالشقا بالله

zordeak

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اعمل ايه بأه مهم قالوا خمس حاجات محدش يعرفهم عنك و قلت دى من أهونهم ..... مهو انا مش هقللهم بتاعةالمدرسه اياها

يقطعنى فعلا ... فدى عندك حق

ما خلاص يا عم بقى مكنش تيشيرت
ههههههههههه

اه مر ضتش ارسملها مازنجر

وازاى مترضاش ... ده انا كنت احسن واحد ارسمه

هى البنت كانت بتهزر بس مين ده انا دماغى جزمه

الله يسامحك يا شيخ .... يا شريررررررر

و الله ربنا وحده يعلم معزتك عندى

بعبه يا بابا
عاااااااااااا
:p
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
elgazaly

تسلم يا جميل ... ده بس من ذوقك
يابنى انت بتختفى فين ... بتوحشنا والله
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
غواص

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه

طلعت فضيحه يا سها مش كده

وبعدين أعمل ايه محدش نورنى .... قالولى كارينا و سابونى لقدرى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله صعبان عليا الواد .... اتعلم عليه يا عين أمه

ههههههههههههههههههههههه

خلاص بقى استرى عليه الله يكرمك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
shaimaa

اه عذراء

فى عاجه

لا متقلقيش مناسبات الرز بالشعريه تختلف تماما عن مناسبات المكرونه بالباشامل

لا تكلكى

تاااااااااانى ......... جرررررررر
ماله برج العذراء
أجدع ناس
هههههههههههههههههههههههه
:p

orthos said...

مليجى

هههههههههههههههه

فضيحه ... انا اكتشفت فعلا ان انا فضيحه

راقصه واللا عالمه بأه .... مراحت خلاص

تقيل ايه هو فى تقيل أكتر من كده

خليك ليه يارب مستنى تاجك انت كمان

و الله انت حبيب قلبى

(بوسه)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
إنجى

هههههههههههههههههههههههههههههههه

حبيبة قلبى ... واحشانى و الله مووووووت

وبس خلاص ليه

انا اتفضحت .... مستقبلى ضاع خلاص

طب اعمل ايه ذمتك مش غلبان

اه بعب الرز بالشعريه ... فى عاجه

ماله العذراء وحش ... ده برج العظماء
اتمنى يعنى

ابو بطه ... ابو بطه ... بس مطلعش سريح بياسممين .... ده انا فى مره فى بلد امى .. (كفر ابراش ..بلبيس ..شرقيه) حصل نفس الموقف قلبت من البيت و منه على البلد و دنتنى ماشى لحد اطراف البلد و قابلنى واحد معرفوش بس كان عارفنى خدنى من ايدى و مشيت معاه .... جه يودينى للبيت عند لخالى... مرضتش

عبييييييط

اصلك متعرفيش المجهود اللى أنا بذلته عشان أقول يقطعنى دى .... صدقينى لما تشوفيها هتقدرى موقفى

ماشى يا عم مقبوله منك
:p
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
big big girl...in a big big world

زايده زايده مهو مكنش ينفع أقول موقف و اسكت ..ياللا بايظه بايظه

طب انتى عارفه اللى فيها دارى عليا .... استرى مش كده
يعنى هم مخدوش بالهم منها تقومى مسيحالى

منك لله ياشيييييخه
:p

نورتينى يا فندم

orthos said...

jeeeeeeeeeeeeeen

مرسى يا فنم ...ده بس من ذوقك

وبعدين جرررررررررررر
فضايح ايه اللى ظريفه ... ده ايه النايبه دى ... ده انا مستقبلى ضاع خلاص كده مش لاقيلى جواز

انا عارف يا ختى مش بنى آدمين برضه بتوع العذراء و اللا ايييييييه

ناس غيبه يا شيخه

ايوه الطول عز ...انتى صح ... وانا عز
خو كده تمااااااااااام
:p
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
طفله كبيره شويه

ههههههههههههههههههههههههههه

و الله انتى اللى وهميه

اه والله كويس اوى انهم صفصفوا على خمسه .... ده انا كنت هروح فى داهيه

بس الحمد لله ربك كريم

فؤاد ... طب أعمل اييه هو اللى مباصيلى التاج من البلوج بتاعه ... و السوسه هرب من الاسئله بردود عاديه

انا اللى بروح ... الذنب ذنبى
سنيف :'(
ياللا بقى المهم

نورتينى بجد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الأباصيرى

ههههههههههههههههههههههههه

سيحت لنفسى بإيدى

الله يجازى اللى كان السبب

للأسف أنا فعلا كده على الطول

وحياتك انت السوفت وييير مضروب خاااالص

احنا هنتريق ... ماشى ماشى مسيرك يجيلك يوم

طب و على ايييييييه

بص ياباشا ... نا مباصيلك التاج ده .... ووربنا لو معملته لأزعل

ورينى بأه هتعمل ايييه

هع هع هع
لبستك فيييييه
:p

تعيش و تنورلنا البلوج

Unknown said...

هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه

عمالة اضحك قدام الجهاز
ههههههههههههههه
مش قادرة

ايه ده كله بس

فرحان عشان قلتلها يقطعنى؟
ههههههههههههههههه
فكرتنى بأخويا لما يبقى ليه اى موقف بطولى مع اى بنوتة
ههههههههههههههه

لالالا بجد تشرد واحنا صغيريين
فعلا عته
بط ووز .. طبعا الاهل بيلعبوا فينا براحتهم.. عيال بقا

اه هقولك زى ما قلت لزورديك
موالد برج العذارء صفاتهم تحفةةةةة
ماتزعلش نفسك

والله ما عارفة اكتب التعليق من الضحك

بس كفاية كدة

الا صحيح يعنى ايه أساكه؟؟؟

Anonymous said...

انا متابعة البلوج من اوله
ونادرا لما بعلق
بس بجد دي جامده مووووووووت
تسقيف حاد
أحلى حاجة ان الانسان يكون على طبيعته

Mony The Angel said...

llllllllloooooooooooooollllllllllll

orthos said...

ياسمين

هههههههههههههههههههه

اه طبعا مبسوط .... براءه بأه هعمل ايه ؟؟

واى عته .... ده اللى بيحصل فينا واحنا صغيرين ده يعاقب عليه القانون

ياراجل
يعنى انا فيه صفات كويسه
امال ليه يا أوختشى انا مش واخد بالى

احنا اللى يهمنى فعلا انك تنباصاطى

ياللا باي فور ناو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
واحده غريبه

أخجلتم تواضعنا يا فندم

ده أقل حاجه عندى
:p

نورتينى ... واتمنى ان احنا نشوفك كومنتاتك عالبلوج تانى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Mony The Angel

thanxxxxxxx

mesho_girl said...

أث أث
من ساعة ما قريت البوست وانا عمالة اتخيلك في حكاية الباليه دي
هههههههههههههههههههههه
رافع رجل وتاني رجل وبتلف وفارد ايديك
ههههههههههههههههههههه
شكلك تحفة بقي خصوصا لو كنت لابس بنطلونات الريش بتاعة بحيرة البجع بقي
تبقي كملت
احييك علي صراحتك وعلي خفة دمك وعلي طولك ...
انت واد تحفة بس عسل

Unknown said...

حكولى اساطير عن التاج بتاعك يا اسامه والله
والحمد لله ان صاحب الوصله تكرم عليه وبعت احمد برشامه يوصلى النت
اه احمد برشامه


بما انى صديقك الانتيخ
انا والمتكاظين جميعا
وبما اننا مفضوحين على بعض
وبما اننى الشاهد الاوحد على رقصتك امام باب شقتكم لما كنت طالعلك عشان نذاكر
كنت مبسوط يوميها قوى انت
وانا كنت بفوق من اثار البرفيم

احب اقولك
انك زى العسل والنعمه
وخلتنى اموت على روحى من الضحك

بس هو سؤال واحد

تدينى كام ومديش بنت الجيران لينك البوست ده؟؟؟؟

نيهااااااااااااااااا
نيهاااااااااااا
اصلى شرير

-_- said...

يعني ايه نتكاظى !!!

orthos said...

mesho

ههههههههههههههه

مش لدرجة البنطلون الريش ... ده انا كده ابقى فضيحه
:)

على صراحتى مظنش ده شئ احيا عليه
خفة دمى ... يمكن
طولى ... أهى دى الحاجه الوحيده اللى انا مصدقها
:p

ربنا يخلليكى ... والله انتى اللى زى العسل

خليكى ليه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
metkazy

اتبطر عالنعمه بقى

ماله احمد برشامه ... ده عليه تأريجه جامده
:p

ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
ربنا يخلليك ليه ... انت حبيبى والله

متجيب بوسه
ههههههههههههههههههههههههه

خلاص خلاص
من غير متزغرلى
ههههههههههههههههه

احم عييييييييييييييييييب
بنت جيران مين اللى تديها اللينك ... وربنا أغزك

توء توء توء
انت مش شرير بس
انت
واتشييييييى
:p
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
sharm

شرم انت فين يا بنى انت بتغيب ليه ... بالنسبه لنتكاظى ... فالمعنى الحرفى و الفعلى موجود فى الهيستورى بعنوان ... تاريخ و هابى نيو يير متكاظين

ومتغيبش كده يا أخى

نورت

Post a Comment