Thursday, February 01, 2007

تعباااااااااااااان

من حياتى خلاااص انا هطق
عايش فى الدنيا دى هُلُقْ
كل ما أظبط ناحيه
الناحية التانيه تلق

!!وعجبى

7 ليف يور كومنت هير بليز:

smraa alnil said...

سلامتك من اي تعب
انشالله عدوينك ولو اني واثقه ان مش ليك اعداء لان انت قلبك طفولي موووت

بس اصبر علي الحياة دي
مسيرها تتسلق ومش تلق منك

بس حلوة البيتين دول وعجبوني فحت هههههه

smraa alnil said...

ادا صحيح انا اول واحدة هيييييييييييييييييييييييه

فين جايزيتي يا سول بقي

Rivendell** said...

يا لهوي


يا لهوي



يا قلب امك يا ابني


يا خويا ما تشلش في قلبك كدا والله دا انا اجيبلك ست ستها


ههههههههههههههههههههه

zordeak said...

ههههههههههه


شفت يا أس كلمة هلق طلعت كلمة شاملة جامعة ازاى


احنا هلقات يا اس


عاااااااااااا

بس ايه يا واد الصور الجامدة دى

جامدة فحت

ها


والكلام جامد

انت بقيت مبدع يا اس


حلق يا مان


:p

بعبه يا بابا

يا كزوووفى يا كزووفى

orthos said...

انجى

تسلميلى يارب

انا قلبى طفولى داخل على هبل...وعدم وجود اعداء ده رأفة منهم بحالى ... قال على راى المثل ايش ياخد الريح من البلاااط؟؟
:p

المشكله انها مششت .... مبقاش فى امل تتسلق حتى.... باظييتتتتتتت

ماشى يا عم ... فحت فحت ...بس اعيش
:p
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مقوللكيش اد ايه انا مبسوط انك اول واحده

يا خراشى ده البلوج نور

هديتك

اااه

امممم

ياستى .... مابين الخيرين حساب ...
هأ هأ هأ

مش حلوه ..هه ..اممم اااه

اللى تأمرى بيه سعادتك يعنى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سها

لالالالالا انتى فاكره ايييه!؟؟

لا ده احنا جدعان أوى و ميهمناش يعنى

عااااااااااااااااااااااا

وانا مالى يا اختى انا عايز من ده

هههههههههههههههههههههههه
:p

orthos said...

zordeak

فؤش عبيب قاااالبى من جوه

اللى مسيحلى فى الموكان كللله


عجبتك .... نحمد الله


انت عارف دى أقل حاجه عندى


و بص يا فؤش

احنا مش هلقات .... عمرنا ما هنكون هلقات


أبدا


احنا تلنكات

:P

خليك ليه يا واد يا رب


ياللا بقى قريبا هفقع التاج

الله يسامحك

Unknown said...

هطق وتلق لوحدك ليه بس
استنى شوية
كل المصريين لازم يطقوا سواااا

Post a Comment