Tuesday, November 13, 2007

الرسام الإيراني أيمن المالكي

اللوحات مرسومة
أتركك للدهشة






10 ليف يور كومنت هير بليز:

Anonymous said...

Thank You. They are really beautiful.

I wonder where you saw them! Do you know of an Internet site for Almalaki?

Unknown said...

قد يعجز الانسان حين يجد شبابا ينتمون لهذه الامة سخروا أقلامهم لرسم مستقبلها الزاهي المتألق ...أن يجد كلمات توصل إعجابه بما يرى ومدونتكي من تلك الاقلام المتألقة ولست مجاملا ولكنه الواقع والحقيقة ...ويشرفني تبادل الروابط فيما بيننا سعيا نحو إنقاد هذه الامة من موائد الاندال و لو بحرف بسيط
عقرب النت www.abdofati.blogspot.com

zordeak said...

اييه ده يا ابنى الافترى ده

الرااااجل ده مفترى

مش طبييعى

التفاصيل اللى فى رسوماته دى مش ممكنة

انا بعلقلك دلوقتى وانا لسه مش عارف اقفل بقى من الازبهلال

يعنى ده بيرسم فعلا ولا بيصور

مش ممكن بجد

انا ما زلت مزبهلاااااا

فيس مزهوووووووول

jeen said...

منتهى الإحساس والإتقان فى التصوير

الرسوم بتتكلم وكأنها واقع واكيد جزء منها كدة

ولأن المالكى فنان حقيقى مش مجرد رسام مؤدى .. ظهر الفن بثوبه الحقيقى

فن واقعى يكاد يكون ملموس

اشكرك على اضافتك معلومة جديدة ليا وهى معلومة مفيدة جدا

OldCatLady said...

تتركنا للدهشة ايه بسسسسس
اتركنا للذهول...فنااااااان بشكل مش طبيعى
توزيه اضاءة رهيب...الصور بتنطق و بتتحرك جواك و ليها حياتها الخاصة...بجد هاااااايل
...عن اذنك أروح أشوفهم تانى

Carmen said...

اختيار ممتاز يا متكاظى

الفنان ده فعلا موهوب وعبقرى


يعنى برغم انها مش اول مرة اشوف رسوماته دى الا انها لسه بتبهرنى بدقتها وجمالها

تفاصيلها .. خطوطها.. اضاءتها..
كل حاجة فيها متقنة لدرجة انك تشك انهامش مرسومة


رائــــــــــــعة

عليوه said...

يا عم والنبى ما تضحك علينا بجد دى رسومات ولا تصوير علشان بس انا يمكن اكون اختليت اصلها لو تصوير ماشى فعلا فيها ابداع وتقنيه فى التصوير بس لو رسومات ده بقه يبقى اسمها اعجاز ولو فعلا دى رسومات اسمحلى اعبر واقول للرسام ده يا عبقرى العصر ده وانتهى عصر الموناليزا

Unknown said...

فعلا الصور تحفه ماشاء الله يعني

انا كنت سمعت عن أيمن وانه فنان أكتر من رائع بجد

لكن انك تشوف غير انك تسمع

(:

zemos said...

ايه ده... دا طلع أصعب من ما حكيتلي عنه... أنا هادور عليه ع النت
الله يكرمك يا شيخ

Anonymous said...

wow just woooooow
أنا ملاحظة ان البنات اللي في الرسومات كللهم بيقرواأو بيكتبوا
وعجبني جدا ملامح الولد الصغير
جامد مووت واختيار موفق
دينا عبدالعظيم

Post a Comment