Tuesday, January 02, 2007

happy new year metkazeeeen

ضد التيار .....عايمين
بنطبش
بنطبش !؟؟
آه بنطبش
بس الاختلاف مابيننا عزيزى
فى الأهداف
قليلين.....
بيطبشوا و شايفين
البر فين
وعليه رايحين
تعبانين..؟؟
أكيد
بس متصبرين
انهم لو ماتو
مش هيموتو مفروسين
انهم شايفين
و ياحسره سا كتين
وفى بلدنا كتير
للتيار نفسهم سايبين
وفى سكته رايحين
ميتين..؟؟
يمكن
بس مش تعبانين
وأخيرا
شويه شاردين
على السلم ..راقصين
بيطبشو أه
ورزقهم على الله
تقوللى أمل منهم فى الحياه
مظنش
أفتكر ..
كده
لله
مش شايفين على فين رايحين
وفى نفس الوقت خايفين
لو للتيار -نفسهم-بقوا سايبين
طب على فين؟؟؟
و أهم عايشين
قصدى ...هه
موجودين
تعبانين
لا طالوا عايشين
ولا ميتين
حقيقى يا اخواننا
متكاظين
وكل عام والمتكاظين بألف خير و مكاظيه

5 ليف يور كومنت هير بليز:

ميليجي said...

ايييييييييييييييييييييييييية
بتقووووووووووووووووووووول اييييييه
وحبة فووووووووووووووووووووق
وحبة تحتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ايه النور ده
اه الحلاوة دي

smraa alnil said...

اولا حبيت بس اقولك
كل سنة وانت طيب بمناسة تاني يوم في السنة الجديدة
ثانيا
ايه الكلام الحلو الي كتبته عندي
بجد عجبني اوي

دة انت غلبتني يا راجل
ثانيا بقي استسمحك انك تقرا عندي بوست البنطلون فردة وفردة
وقولي رايك ايه طالما ليك في الكلام الجامد
انا سالت قبل كدة سؤال ومش في حد عبرني خالص
يعني ايه متكاظي؟

zordeak said...

الله ينور عليك يا سمسم

هيا دى المكاظية



ايوة هيا دى المكاظية




صح


تمام



متكاظى على ابوه يا بنى

orthos said...

مليجى

تسلم يا مان
عبال عندكو
ــــــــــــــــــــــــ
samraa alnil

اولاو انتى طيبه يا فندم
ثانيا مش للدرجه دى يا عم ده انا لسه لغاية دلوقتى مبهور
ثالثا بوست البنطلون فرده و فرده قريته من زمان.....جااااااااامد
قليل فيه اى كلام اقوله
بجد موهبه فذه
رابعا و أخيرا المتكاظين هما المجموعه الشارده اللى فى آخر البوست
أما معنى الكلمه فأرجو إن البوست اللى هنزله جديد يجاوب عنها
ـــــــــــــــــــــــــــ
zordeak

انت لسه شفت حاجه

وبعدين هو انت كان عنك شك

تسلم يا حبى

جبهة التهييس الشعبية said...

المدونة دي حلوة

حلوة يعني حلوة بالنسبة لي قوي؟

وأنا أخدتها لنك عندي عشان اتكاظي ابقى الاقي ونس معايا

بس انت عندك 21 سنة وللا انت لامؤاخذة كداب؟

شوف يامني اذا كنت 21 سنة فعلا فانا احب اقول لك اني ما عرفتش اللي انت بتقوله ده غير من سنة فاتت يعني وانا عندي 32 سنة

حاجة من الاتنين يا انت سابق سنك

يا انا عمري العقلي اقل من سني بكتييييييييير زي التوربيني كده

Post a Comment