Thursday, January 25, 2007

ولنا عودة




مـسـجد قــبــاء


من فوق جبل الرماة

جـبل أحــد



جبل الرَماة


المسجد النبوي في بداية الشروق


مكة الجميلة - الساحة الخلفية للحرم


مكة الجميلة من فوق الكوبري - طريق باب السلام



النزول من عرفات



فجر يوم العيد


الخبام في منة - الطريق الى الجمرات

في الطريق بين الجمرات ومنى سيرا على الاقدام

في الطريق 2

12 ليف يور كومنت هير بليز:

مُزمُز said...

هيييييييه
أنا أول واحد يقوللك حمدالله عالسلامة

حمدالله عالسلامة يا حاجة

إيه الغيبة دي كلها

إنتي حجيتي حجتين وللا إيه؟

كل سنة وانتي طيبة وحج مبرور

تحياتي

Unknown said...

مليوووووووون مبروووووك
ربنا يتقبلها منك يارب ومن كل المسلمين
الصور بجد تحفة خصوصاً الفجر فى مكة
اللهم صلى على سيدنا محمد
ألف مبروك
ويارب عقبالنا

zordeak said...

الله


حمد الله على السلامة


تقبل الله


الصور تحفة فــعلا


تسلم ايدك

بس اكيد الواقع احلى بكتيير طبعا


يا بختك


ربنا يكتبهالك كل سنة يا رب


ويكتبهالنا جميعا



يا رب

orthos said...

الف حمدالله على السلامة يا فندم

حج مبرور و ذنب مغفور

حلوه أوى الصور

شوقتينا لمكة

ربنا يوعدنا يارب

ادعيلنا يا حاجه

حمدالله على السلامه

Anonymous said...

حمدالله عالسلامه

و تقبل الله

الصور دي جميله قوي
كل لما بشوفها بحس براحه نفسيه

ربنا يبارك فيكي ويجازيكي خيرا

1minelnas.blogspot.com

Music Gates said...

اظاهر من التعليقات كدا انك كنت بتحج انا عارف اني بقولها متاخر
حمدالله علي السلامه و حج مبرور ان شاء الله و الصور جميله اوي اوي و عجبتني الصورة بتاعت جبل احد و كل الصور الصراحه

Rivendell** said...

مزمز
الله يسلمك ... بيقولوا 7 الله اعلم ... وانت طيب يا فندم


انسانه
الله يبارك فيكي ومرسي لذوقك .. انا ماكنتش بحاول ادور على لوح فنيه قد ما كنت بحاول اقبض على اللحظة واسجلها


زوردياك
منا ومنك صالح الاعمال وبجد ربنا يكتبهالكم كلكم لانها بجد رحلة العمر كله


اسامة
ربنا يكتبهالك انت كمان يا اسامه ومكة فعلا جميييلة لابعد حد .. احساسي بيها اختلف عن كل مرة مش عارفه ليه , في العمرة بتحس انك بتهفو للمدينة وانا المرة دي حبيت المدينة اه لكن مكة وقعها في نفسي كان مختلف


واحد من الناس
مرسي يا فندم ويكتبهالك يارب


كوبا
انا كنت بحج فعلا وشكرا لكلامك

orthos said...

ربنا يتقبل منك الدعاء يارب

انا عارف ان المدينه بتبقى محببه للنفس عشان كل اللى حصل فيها
و عشان الرسول كان فيها فى فترة زهوة الدعوه ... مش عارف ليه بالظبط بس بتبقى قريبه من نفس الواحد

بس الكعبه ليها جلال و رهبه وحب ... حاجه تانيه خالص بالنسبه لى

حلمى انى ادخلها .... نفسى فى يوم ابقى أهل لكده ... عل خطانا تلامس خطى الحبيب

طولت عليكى

مبروك عليكى حجتك يافندم ... ويكتبهالك ربنا تانى ان شاء الله

باى :)

Unknown said...

حمد الله على السلامه


حج مبرور وذنب مغفور ودعاء مستجاب ان شاء الله

Rivendell** said...

اسامة
ولا طولت ولا حاجه وربنا يكتبهالك يارب


شفيع
الله يسلمك وعقبالك انت كمان

No Fear said...

السلام عليكم
يارب أرزقنا زيارة مسجدك الحرام

جبهة التهييس الشعبية said...

هو انت حجيت؟

طب دعيتلي وللا لا؟

Post a Comment