Monday, August 21, 2006

انا لله وانا اليه راجعون





الى بشر اصبحوا ارقاما0
الى وطن اصبح مقبره0
الى جثث مهروسه بين ثنيات القطار0
الى جرحى فى انتظار الموت0
الى شعب يأن0
الى ام ثكلى0
الى فقراء استكثروا عليهم الموت برحمه0

الى مشرحة زينهم توجهوا كما توجه الكثير من قبلكم وكما سيتوجه الكثير من بعدكم



13 ليف يور كومنت هير بليز:

Rivendell** said...

انا مش فاهمه هو في حادثه تانيه !!

Egypt Camira said...

صفحة جديدة من صفحات الأهمال والجهل يدفع ثمنها كالعادة المواطن البسيط
وفى تصريح مستفز لوزير النقل قال ايه سنبدأ فورا فى تطوير سكك حديد مصر

اتفو ..

zordeak said...

حسبنا الله ونعم الوكيل
شعب رخيص
منه لله اللى كان السبب
ربنا يصبر أهاليهم

karakib said...

الله يرحمهم

zemos said...

حسبنا الله و نعم الوكيل

مشكور يا متكاظي لمتابعتك السريعة

layal said...

عظم الله اجوركم
وألهم اهلهم الصبر والسلوان

She said...

ربنا يرحمهم ويرحمناا

sydalany-وش مكرمش said...

و أنا في طريقي لمشرحة زينهم...هل تظن سأصل؟؟؟؟؟

Unknown said...

غواص

أكيد عرفتى

egypt camira

مليون..اتفوا

zordeak

شعب رخيص
تمنه 43 الف جنيه ده اذا خدوها

karakib

يارب

moro

حسبى الله ونعم الوكيل

layal
امين يارب

shaima
ويرحمنا معاهم
عندك حق

وش مكرمش
العلم عند ربنا
بس بالحسابات النظريه هتوصل
فى مصر هتوصل المشرحه بامان
صدقنى هى دى الحاجه الوحيده المضمون الوصول ليها فى البلد دى
وبعدين هو انت رايح مظاهره فى وسط البلد علشان ما توصلش

مصر عارفه بتوصل مين فين
مصر ما بتتثبتش

zemos said...

عارفين... زمان كان يقولوا فلان ده زي القطر... كمثال على اللإستقامة و عدم الحيود
دلوقتي اللي يقوللك كده... اعرف ان فلان ده مشيه بطاااال
هم يضحك صحيح

Carmen said...

حسبى الله ونعم الوكيل


الله يرحمهم ويصبر اهلهم


ماهو اصل الغلبان فى البلد دى مالوش غير كده

ياقطر يولع بيه ياعبارة تغرق بيه ياقطر ينقلب بيه .......يا ... يا ... يا


تانى مرة حسبى الله ونعم الوكيل فى اللى كان السبب

ميليجي said...

عجبي عليكي يا بلد
فيكي حاجه محيراني
دم ضناكي ببلاش
وغالي يا دم الامريكاني


أظن ان الوضع ايام عمنا جاهين كانت احسن من دلوقت كتير.....كانت الكوسة أخرها تخنق ع الناس لكن دلوفت بالسلامة....استمارة 6


وانا لله وانا الية راجعون
وتستمر الحياة

old metkazy said...

من مشرحة زينهم :
المكان هنا مزدحم جدا هنا تعج المشرحة بجثث الضمير و الاخلاص و الوفاءو الحب الصادق و الصداقة التي تدوم العمر كله و حسن النية الضحكة اللي من القلب ،

انا ليس لي مكان حتي هنا.

امضاء:مواطن مصري مطحون

Post a Comment