Tuesday, May 09, 2006

ضعف

خلاص ......هتمشى؟؟؟
طب ..استنى
معدش ينفع؟؟؟
ابقى قوليلى
اجيلك...اهنى
مش عايزانى اكون موجود
طب خلى جواباتى
ليه بتبنى سدود؟؟؟
مش لازماكى
لازمنى تكون معاكى
بترميها و تجرى ليه؟؟؟
كانت زمان بتفرحك
اوطى أجيبها ...ولا اسيبها؟؟
مابقتش عارف حاجه
غير انى عمرى ما هكرهك

7 ليف يور كومنت هير بليز:

zemos said...

ولا هتقدر تكرهها

بالعكس هاتحضر الفرح من غير ما حد ياخد باله و هابتسم غصب عن عين ملامحك مع ان في مجزره في قلبك

welcome ya man

هي دي هيه... المكاظيه

Unknown said...

مش كده يا مورو مكاظيه زياده عن اللزوم

She said...

زي ما مورو قالك هتروح وهتروح وهتحضر الفرح ومش بعيد ترقص مع اللي هيرقصوا وتسلم عليها وتقلها مبروك

علشان هيا بتمشي كده ملهاش غير كده

change destiny said...

الكره بيقتل اللي بيكره قبل اللي بيتكره . و لو كنت فاكر انك مش عارف تختاره تبقى غلطان . الكره أسهل اختيار طول ما الغضب و الألم موجود . لكن بعد أول مرة بتختاره بتفقد القدرة على اختيار أي شيء غيره . بتدمن الاحساس بكونك مظلوم و من حقك تكره

سيب قلبك للبحر يداويه و ادعي بالفح ليك و ليها و لكل الناس

الا هو يتكاظي دي يعني ايه؟

Unknown said...

shaimaa
لو الموضوع ده حصل هروح وهاعمل معاها احلى واجب 0
لكن الموضوع كله خيال هو انا معقول استحمل ده كله ليه يعنى معنديش دم0
change distiny
ممكن تختار انك تكرهه علشان تبطل تحبه هى دى الطريقه الوحيده0
والموقف ده لو حصلى بجد انا اول واحد هروح واباركلها 0
عندى روح رياضيه عاليه موووت
اما بخصوص معنى كلمة متكاظى اللى بقيت اتسأل عنه كتير انك تسكتى على الظلم ده نوع من انواع المكاظيه0
تتعلقى بحب مستحيل دى مكاظيه وحاجات من دى كتييير0
الكلام اللى انا كاتبه ده مكاظيه0
انك ترقصى على السلم مكاظيه0




نورتوا المدونه بجد و شكرا على اهتمامكم0

zemos said...

كام مره حاولت أنساه وألاقيني بأحن إليه
و ارجع و باكدب احساسي إن أنا مش ليه
و بأقول للناس ... عندي أمل فيه
دا كلام و خاص... بأتصبر بيه
بأعمل كده ليه؟؟... أنا ايه؟؟... قلبي دا ايه

أنا يظهر بأهوى أتعذب و أجري ورا اللي يخليني أتعب... أنا تبقي السكة السهلة قصادي و أروح للسكة الأصعب
و الناس شايفني سنين مستني بجد عليهم بأصعب
هشام عباس:: كام مره

مش عارف ليه على بالي اليومين دول... فكر كده في معانيها .. مش بس بخصوص الحبيب و كده... لأ..كمان أي حلم أو شخص أو صديق
بتحصل... كتييييييير

Anonymous said...

best regards, nice info Service parts identification and oldsmobile Free trial anti spyware software Buy new suvs pharmacy laboratory refrigerator 128 volvo saab turbo

Post a Comment