Thursday, August 09, 2007

حتى انت يا بروتس

من براءة الاطفال الى غنج
الكليبات

احنا فى زمن المسخ

11 ليف يور كومنت هير بليز:

smraa alnil said...

يا لهووووووووووووووووووووي
عااااااااااااااااااااااااا


بقي هي دي البت

دة انا كنت بحب الاغنية دي اوووووي


انت عارف ان الاغنية دي اصلا بتاعت ماجدة الرومي

حسبي الله ونعم الوكيل

وعلي رايك حتي انت يا بروتس
مش ليها غير كدة

Rivendell** said...

طب ليه كدا بس

كان لازم تدور عليها يعني

دا انا ما رضيتش اقولكوا عليها عشان الصدمة

بص انسى خااالص ولو عايز رايي شيل البتاع دا من هنا وخلي الذكرى الحلوة احسن

jeen said...

انا اوافق واؤيد بشدة رأى سها

الأغنية دى مرتبطة بينا واحنا فى عمر تانى .. مش كفاية الأيام ال .... اللى احنا عايشينها

شيلها خالص وسيبنا مع الذكرى

ومش تسيبنا مع الذكرى بس ياريت تجيبها وتحطها قدمنا لو عرفت تجيب الأغنية الأصلية

Rivendell** said...

جين الاغنية الاصلية موجودة في البلوج عندي البوست القبل الاخير

Anonymous said...

منك لله يا أخى

دمرت ذكرى حلوة

أم ده زمن ...

على

أم دى عصفورة...


متلاقى هيفاء وهبى وهيا صغيرة كانت بريئة هيا كمان

اه يا ولاد الكلب

مليتو البلد

zordeak said...

ليه بس كده؟

مش حلوووووووووووو علشاااااااانك

حرام عليك يا احمد دمرتلى الصورة تماما

الله يكرمك يا ذووووووق

:(

Sha2loob said...

البراءة والجمال والأغنية اللي كنت كل أما أسمعها أفتكر الأيام الحلوة.
الغريب فعلاً ان الأغنية دي دايماً كانت مرتبطة معايا بذكريات حلوة.
حتى نادينا بقت ........ هو خلاص مبقاش فيه قيمه للبراءه والجمال وبقى العهر هو اسم اللعبة ولا ايه؟
أنا عايز حد يضربني على دماغي ويجيبلي فقدان ذاكرة جزئي علشان أنسى الأغنية الجديدة.
أنا بضم صوتي لكل الأصوات اللي بتنادي انك تمسح الكليب ده
حتى الذكريات عايزين يا خدوها منا
عااااااااااااااااااااااا
وكمان بتظلم بروتس, ده بروتس معملش ربع اللي ولاد ال.... دول عملوه. أنا لو من بروتس أرفع عليك قضية

اهيء اهيء سلام

mesho_girl said...

عاااااااااااااا
حرام عليك يا ظاااااااالم

ربنا يسامحك

ويولع فيهم بإذن الله ونخلص من العالم الزبالة دي

وانا اللي كنت بتفرج عليها زمان واتمني اكون مكانها؟؟؟ الحمد لله مبقتش
عاااااااااااا

Anonymous said...

لية كده بس ياعم احمد انت ضيعت صوره وحلم جميل كان فى بالى عن البراءه الاطفال اليومين دول معدتش فيهم البراءه اللى كانت فيها وانا كنت بحب الاغنية دى اوى وكنت بطير معاها بس خلاص فوقت ووقعت وهى دى المشكلة ان الحقيقة دايما بتووجعع وما الدنيا الا مسرح كبير
SaFrOtA

old metkazy said...

اخص علي كل حاجة
الزمن و الناس و الفكر
كلة بقي مضروب
يا خسارتك يا حقيقة يا ضايعة

Anonymous said...

على فكره انا اتصدمت قبل كده فيها لانى فضلت كتير ادور على الموقع بتاعها لحد مالقيته ودخلت عليه وفوجئت باللى هى عاملاه دلوقت بس عملت نفسى مش واخد بالى لانى بعشق لاغنيه دى علشان لما بفتكرها بفتكر اجمل زكريات ربنا يسامحك ياللى فى باللللللللللللللى وعلى راى اجمل انسانه
عااااااااااااااااااا

Post a Comment