Friday, April 27, 2007

happy feet

غني






لا تستطيع؟؟


أرقص







لا تستطيع؟؟



إبتسم









amigoes كن من ال







the lovelace لكن لا تحاول أبدا أن تكون



5 ليف يور كومنت هير بليز:

انا اللى بالامر المحال اغتوى said...

نفسى اعرف يعنى ايه نتكاظى عشان ارتاح:D

micheal said...

كلام جميل بس الصور أجمد
أنا رضه نفسي أعرف معني نتكاظي
:)
تحياتي لكي

Rivendell** said...

الرد في الجنب تحت عنوان
من هو المتكاظي

مراحب بالكل

على فكرة انا سها وانا غير متكاظي ناشر الموضوع

----------------

الفيلم دا تحفة يا شفيع انا جاتلي حالة افوريا رهييييبة لما شوفته

فيلم عبقرييييييي

مجموعة الاصوات اللي فيه من اشهر الناس
وعلى رأسهم طبعا

العبقري
والمبدع
والجميل

روبن ويليامز

انا حبيت الاميجوز جداااا

هههههههههه

مسخرةةةةة

الواحد نفسه يقابل ناس زيهم

Nothing To Lose said...

يالهوى
كل دى بطاريق
حسستونى انى فى القطب الشمالى
ايه الحرمان دا يا ولاد

الجعرّ و أبورمّانة said...

لأ عايزين تعرفوا يعنى ايه نتكاظى ؟؟ انتو عايزين تودّونا في داهية ولا ايه ؟؟

Post a Comment