Wednesday, February 21, 2007

الحب موتا


من هم؟؟
ما قصتهم؟؟
لا أحد يعلم شىء غير الله
لكن يبقى شىء وحيد لايقبل الشك
أن ذلك هو الحب
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تحديث
الصوره تم التقاطها بواسطة علماء حفريات بإيطاليا يعنى لا من مقبره جماعية ولا حاجه من دى............تبقى جميع الاحتمالات قائمه وكل واحد يشوفها بوجهة نظره... والله اعلم0

19 ليف يور كومنت هير بليز:

Rivendell** said...

حسيتها نظرة مستقبلية .... هو كدا يادوبك اصلا

خيييير وتحياتي وامنياتي القلبية بالذرية الصالحة .. اوعى تنسى كارت الدعوة

توهة said...

انا اعتقد فهمت اللى انت عايز تقوله هو طبعا معنى جميل وصحيح


بس مش عارفه او ما شوفت الصوره حسيت انهم اتعذبوا او تم دفنهم بالحيا يعنى

ماحسيتش فيها باى نوع من الحب حسيت بغربه ورهبه شديده

اعتقد انها رهية الموت وقتها مش حنحس اساسا بالحب اللى احنا ماسكين فى تلابيبه دلوقتى


وبعدين ممكن يكونوا اتنين صحاب ماتوا وهما بيتعاضوا مع بعض


او ممكن بقى حد عمل الهياكل بالشكل ده كنوع من البروباجندا


وتتعدد المعانى


وتحياتى لك يا متكاظى ويا خساره معرفتش اغلس عليك

Music Gates said...

والله اظن والله اعلم انهم كانوا تعارضوا لحادث جامد و بعد كدا البنت راحت تشوف الولد و ماتوا هما الاتنين كدا
بس يارب يكون خير

واحد من الناس said...

انا لو معرفش انهم واحد و واحده كنت قلت اتنين بيتعاركوا
انما طالما واحد و واحده فالله اعلم كانوا بيعملوا ايه

smraa alnil said...

اي كانت الردود
فييبقي الحب هو الموت

mesho_girl said...

مش عايزة اقولك كلام من نوعية
انا قلتلك ..وشفت كلامي طلع عادي وكده
وأن اغلب الناس هتشوف نفس اللي شفته

انا شفتها زي ما توهة قالت بس زودت انهم ممكن يكونوا قاتلين بعض..او ممكن يكونوا من الناس اللي الموت بينزل عليهم مرة واحدة فيموتوا علي الوضع اللي كانوا بيبقوا عليه
أيه هو الوضع "الله اعلم بقي"بس الواضح مش حب
يا أخ واضح جدا انك الوحيد اللي شايف الصورة اتنين بيحبوا بعض

ايه اللي حصلك ؟؟؟خيبت املي فيك يا متكاظي

توهة said...

اهو جملتين التحديث دول إدونى صوره تانيه

إن الحب اصبح من الحفريات مشاعر عفى عليها الزمن

يعنى الحب الحقيقى انقرض من زمنا ده


ولتانى مره مش عارفه اغلس
يلا المره الجايه

big big girl...in a big big world said...

حقيقى لو مقلتش مقبره جماعيه كنت هقول ماتوا كلهم بقنبله بمدفع تختلف الوسيله و الموت و احد

بس زى ما قالت ميشو
الواحد بيشوف اللى هو عايزه
انت شفتها الحب موتا
يبقى اييه؟؟
انت دكتور بقى و ليك فى السيكولجى و الحركات
:)))

Unknown said...

rivendell

كده يا سها
دى نظرتك المستقبليه
هياكل عظميه
:(

وكارت دعوة ايه
نتقابل فوق بقى
ـــــــــــــــــــ
توهه

بما انك مستنقع كئابه يمشى على قدمين
فانا مقدر نظرتك للصوره
:p

بس لا اعتقد انها معموله لبروباجندا لانها حقيقيه فعلا
ومن خبرتى البسيطه فى الطب الشرعى
اعتقد ان الهيكلين لراجل ولست

انا عارف ان منظر هيكل عظمى بيطرد فكرة الحب اصلا
بس لو سمحتى ركزى فى الصوره
وضعهم صعب قوى يبقوا اتنين بيتخانقوا ولا مقتولين
واضح انهم ميتين بسلام

ركزى بس

وتعيشى وتغلسى يا كئيبه
ـــــــــــــــــــ
copa

شرفتنا يا باشا والله
ايوه كده الناس الرومانسيه بتتكلم اهو
قال بيقولوك اتنين بيتخانقوا قال
تصورك منطقى جدا يا كوبا
بس اشمعنى يعنى البنت هى اللى راحت للولد؟؟
:)
________________

واحد من الناس

الله اعلم
:)
نورتنا يا باشا
________________
سمراء النيل

همممممم
الحب هو الموت

شكلها كبير
بس مضمونها خاطىء تماما
بقى يا شيخه الحب هو الموت

طب حد يقولها حاجه
مش هكلمها انا
:)
_____________________
mesho

لا يا مهندسه
عندك واحد فوق شافها حب
ولا ايه يا كوبا؟؟
وبعدين انا زى ما انا والله
بس خيالى رايق وما بيفكرش افكار سوداويه وشريره زى ناس
:p

وبعدين انا اصلا رومانتيكى وحبيب
موتوا بغيظكم بقى
:D

جرى ايه يا باشا
ده احنا دافنينه سوا
_________________

توهه

كئيبه
كئيبه
كئيبه

شكلك ما نمتيش من ساعتها
وبعدين انتى مش عايزه تغلسى؟؟
امال لو غلستى هتعملى ايه

و بعدين مفيش حاجه انقرضت ولا حاجه
بس تلاقى ربنا لسه ما اذنش بس

يارب
ولا بلاش
__________________
BIG GIRL

انا ابتديت اشك فى نفسى
انا عيان ولا ايه؟؟؟؟؟

والله يا باش مهندسه
انا شفتها كده بوجهة نظرى المتواضعه
وليس على اساس اى حاجه

بس واضح ان تيار القتل ابتدى يكسب

على فكره الصوره لما خدتها من الموقع كانوا برضه شايفين وجهة نظرى

لاحظوها كويس
الراس فى مستوى الراس
ووضع الايدين
ممكن يكونا مقتولين
بس اكيد كانوا بيحبوا بعض
انا لو بموت مش هبص لواحد بيموت جنيى


انا احتاج الدعم يا شباب
الغوث
:)

Carmen said...

انا جيت اهوه

ايه يا متكاظى..

قلى مين بس اللى مضايقك وانا اخدلك حقك...


انا معاك يا ريس


عموما انا شخصيا عجبتنى الصورة قوى...وشايفة انها ممكن ينطبق عليها التفسير اللى بيقول انهم اتنين بيحبوا بعض وماتوا مع بعض



شديدة

جبهة التهييس الشعبية said...

الحرية للعريف الوطني محمد خلف

khaled said...

معلش يا اخواننا
انا دخلت هنا قبل كده و عايز اسأل سؤال
يعنى ايه متكاظى؟
و يعنى ايه عنوان المدونة دى؟
و هو انتوا كتير فعلا؟

Memo said...

katnia sitin nila fe7zna elhbaba

عمر عاشق القرآن said...

الحب حياة مش موت

الحب يصنع الحياة بل ان لا حياة بلا حب

حب الله و حب النبى و سنته و حب الناس و حب الخير و حب زوجتك (أو زوجك ) و أولادك و ...

بلا حب .. هنعيش لمين ؟؟ وليه ؟؟؟

Amr Ahmed said...

سبحان الله

ان حاسس انها مليئة بالحب

والحنان

Anonymous said...

مين عارف
ايه اللى حصل ساعتها وكانت دى نهايتهم
هل ياترى ..كانوا اتنين متحابين
يبقى يا بختهم
حبهم عاش للازمنه اللى بعدهم

jeen said...

الصورة حلوة برغم انها لهياكل عظمية

بس انهم يكونوا هياكل عظمية احسن كتير من انهم يكونوا ماشيين بينا فعلا لكنهم ميتين

الحياة الميتة بين الناس لعنة الحب الخالص لما ينتهى قبل الأوان

صورة .. ورمز

No Fear said...

السلام عليكم
عندي تصورين واحد سودوي و التاني رومانسي
الأول أتنين كانوا بيعملوا حاجة غلط مع بعض و ربنا فضحهم طبعا ده الرومانسي:)
أما التاني أتنين زي اللي كانوا في فيلم تيتانيك الرجل مع مراته علي السرير و معا للأبد
سلام

Anonymous said...

دول بقى بيحبوا بعض موووووووت
سلامات ......طيبون

Post a Comment