Tuesday, July 18, 2006

الله يمسيك بالخير يا سمعه

أول ما شفتها افتكرت سمعه وهو بيغنى فى فيلم اسماعيل يس فى السجن وبيقول

حتى شلاضيمى التى ربيتها

معلش انا عارف انه مش وقته بس على رأى المثل هم يضحك وهم يبكى


8 ليف يور كومنت هير بليز:

zemos said...

يا سيدي الله يمسي سمعه بالخير و يرحمه

بس لازمته ايه نغلط احنا و نتحمل ذنب احنى في غنى عنه
خليهم هما اللي يغلطوا يا سيدي و ربنا يهدي من يشاء

أجدع واحد في الشارع said...

ههههههههههههههههههه
والله على رايك حم يضحك وهم يبكى

mesho_girl said...

الموضوع مش حكاية ذنب يا مورو .
لكن الصورة دي اتنشرت في النيوز ويك من اسبوع او اتنين ..وكانت ايه صورة الغلاف كمان...
وعلي ما افتكر مصر ما بعد مبارك ؟؟؟
السؤال الأذلي هنعمل ايه من بعده؟؟؟
قال يعني هنضيع من غيره ....
بس تصدق احنا بالفعل هنضيع من بعده

Unknown said...

moro

تصدق بالله
انا فعلا خدت ذنب
بس علشان شبهته بواحد الملايين بتحبه
ذنب مين يا عم عمرو
لو كان الموضوع كده يبقى الراجل ده هيخش الجنه بحق الشتايم اللى بياخدها من الشعب المصرى والعربى كله

تخيل ان الصهاينه فى فرنسا قالوا لعلاء الاسوانى انهم مرتاحين جدا لحكم الرئيس مبارك لمصر

تخيل رئيس اكبر دوله عربيه عاجب اعدائك

النوبى
منور البلوج بوجودك دايما
يا ريس
:)

ابن الشارع

وحشتنا يا راجل كنت فين

mesho

هى فعلا صورة النيوز ويك
لولا انى اعرفك كنت قلت ان امن الدوله اخترق البلوج
مين اللى هيضيع بعده؟؟
احنا؟؟
هو احنا مش ضايعين دلوقتى
و بأمارة ايه هنضيع
بالعكس انا شايف ان مصر بعده هتبقى اجمل واقوى مليون مره
حتى لو حصل صراع بعد ما يمشى
بس انا عندى قناعه ان الشعب هيحسمها لصالحه

رأيك صدمنى
:(

mesho_girl said...

المشكلة اننا مش هنضيع من حلاوته ولا حلاوة اللي عامله لينا....
لكن الموضوع يتلخص في كمية الحرامية اللي سايبهم لينا البيه ......
وبجد هينطبق عليهم المثل اللي بيقول ماشفهومش وهما بيسرقوا شافوهم وهما بيتحاسبوا....وده اللي هيحصل لما يقسموا التركة..
ولا ايه رأيك؟

سيبها على الله said...

صورة عايزة تتحط فى متحف من متاحف ماقبل التاريخ

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonymous said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

Post a Comment