Monday, June 26, 2006

مرفوع مؤقتاً من الخدمة


ماقدرش أقول عليها أجازة قصيرة...لأن من المفترض أصلاً إني في أجازة
خلينا نسميها عملية (شَد الفيشة)... كده أوضح
كام يوم سَفَر كده أتمنى إني أرجع بعدهم أحسن.. و متفائل خير إن شاء الله
كنت بأفكر أقفل الموبايل و الحركات دي لكن الفكرة لا تزال قيد الدراسة
حبيت أسيب حاجة تفتكروني بيها..و أهي تبقى صدقة جارية لحد ما أرجع
----
شوفتوني و أنا بأهزأني؟؟!؟
قلت ف بالي أحسبها صح...أبص في المراية و أسألني
...هي دي الحالة اللي تتمنى تقابل ربنا عليها؟
ضاع من عمرك كام يا أستاذ و أنت قالبلي وشك كده و يا ريتك بتنجز حاجة!؟
انت بترد عليا.... ايييييخرس...اخرج بره بيتيييي....اخرج برايا يا كئيب يا مُقرف
آخر كلامي اقتباس عن عمنا جاهين اللي قال
يأسك و صبرك بين إيديك و انت حر
تيأس ما تيأس الحياه راح تــــــــمر
أنا دقت مندا ومندا عجبي
لقيــــــت الصبر مر و برضك اليـأس مـــــــر
عجبي
نتقابل على خير ان شاء الله
moro

3 ليف يور كومنت هير بليز:

jeen said...

moro

انا دقت مندا و مندا عجبى
لقيت الصبر مر واليأس بردك مر
وعجبى

no comment

mesho_girl said...

انا بكتب بعد ما مورو سافر بفترة عشان اقول بجد وحشتنا يا مورو وبقالي فترة بدخل ادور علي مواضيعك وملقهاش بدايق وكمان مش عارفين نشوفك ياريت بقي بعد كل ده تبقي مبسوط

Anonymous said...

Very nice site!
memory foam mattress discussion Body for life fat loss mattress made to order Volkswagen jetta 8t

Post a Comment