Thursday, April 20, 2006

لكل عاشق وطن

لكل عاشق وطن .. ولكل طير مرساه
ولكل شمس شروق .. بعد الغروب تحياه
ولكل قلب حبيب .. مكتوب عليه يلقاه
ايه رأيكم فى التلات جمل دوووووول؟

7 ليف يور كومنت هير بليز:

Unknown said...

حلوين قوى
بس حتة لكل قلب حبيب مكتوب عليه يلقاه متأخره عندى شويه

zemos said...

صح الصح
ان شاء الله هايلقاه

Incomplete said...

نفس الحتة متأخرة عندي أنا كمان
LOL

jeen said...

لكل عاشق وطن!!

ممكن اعرف فين الوطن ده؟؟!

مش اكتئاب والله ..

بس سؤال برىء

؟؟

zemos said...

غريبة انك تكوني مقتبسه الكلمات دي و تسألي

اللي يجاوبك واحد بيحب
بس على اجتهادي الشخصي... وطن العاشق هو اللي بيعشقه
يعني حبيبه ذات نفسه
مش هما دايما بيوصفوا الحبيب في الأغاني بالمرسى أو الوطن

zordeak said...

انا بحب الاغنية دى اوى
والتلت جمل دوول فعلا انا بحبهم ومصدقهم كمان
اكيد هلاقيها
اكييييييييييييد
اهىءاهىء اهىء

jeen said...

انا بسأل علشان مش متأكدة من الاجابة اللى انت قولتها

هقول السؤال بطريقة تانية..

هو العاشق ليه وطن حقيقى؟ .. هو فى حد بيكون لحد وطن؟

و انت يا فؤاد .. كويس انك مصدق..

لأ و متأكد انك هتلاقيها .. قلبى معاك .. بدعيلك يارب تلاقيها

Post a Comment